Ari "Arppa" Kuparisen kesän ja syksyn agiltykoulutukset

31.3.2024

Agilityssä hyvin tunnettu ja suosittu agilityvalmentaja Ari "Arppa" Kuparinen tulee kouluttamaan kesän ja syksyn aikana Forssan Palveluskoirille kolmena eri päivänä.

10.8. (kentällä)

1.9 (kentällä)

13.10. (hallissa)

Treenit kolmen koirakon tunnin ryhmissä. Jokaisella ryhmällä treeniaika noin 20min/ koirakko + rataantustuminen 10min/ryhmä. Max. 15 koirakkoa/treenipäivä.

Paikat pyritään myymään ensisijaisesti kaikkien kolmen treenipäivän osallistujille. 3krt jäsen 105€ ilmoittautuminen auki 10.6. 3krt ei jäsen 140€, ilmoittautuminen auki 24.6.

Mikäli paikkoja jää; yksittäistreenit jäsen 40€/krt, ei jäsen 50€/krt. Ilmo yksitäispäiviin aukeaa kaikille 15.7. Yksittäispaikkojen ilmoittautuminen sulkeutuu viikkoa ennen treenipäivää.

Ilmoittautumislomake lisätään lähempänä ilmoittautumisen alkua.

Ari on harrastanut ja kilpaillut agilityssä noin 12 vuotta ja kouluttanut yli kymmenen vuoden ajan. Arppa No toiminimellä hän on kouluttanut valmennusryhmiä noin kolmen vuoden ajan. Ari on osallistunut kolme kertaa EO-kilpailuihin Nonnih shelttinsä kanssa. Ari on ollut Sagin vuoden valmentaja 2016 ja 2019. Sekä toiminut maajoukkueen valmentajana EO-kisoissa 2017-2019 ja MM-kisoissa 2016-2019.

Arpan esittely