Hallin/ ulkokentän ajanvaraus

HALLIN/ ULKOKENTÄN AJANVARAUKSEEN

Ohjeita
Ensimmäistä varausta tehdessäsi, valitse päivä jolle haluat varauksen, sitten valitse aika jonka haluat varata.
Ensimmäisen varauksen yhteydessä luodaan automaattisesti tunnukset järjestelmään eli kysyy nimen, meilin ja puhelinnumeron.

Seuraavilla varaus kerroilla kirjaudutaan ensin järjestelmään sisälle ja sen jälkeen varataan haluttu aika.

Ohjeita vuoron maksamiseen, hinnat, peruutusehdot, säännöt yms. löytyy seuraavista linkeistä.

Ajanvaraus näkymä on kolmesarakkeinen. Hallin kentälle, kokoushuoneelle ja viksbergin ulkokentälle on omat sarakkeet, joista aika varataan haluttuun tilaan.

Hallin ovikoodin saa hallivastaavalta. Kentän portti- ja konttikoodin saa osoitteesta fopkry@gmail.com. Muista pyytää hyvissä ajoin!
Hallissa ja kentällä on kameravalvonta.

Halli  on käytettävissä vapaina olevina aikoina klo 7.00-23.00 ja kenttä klo 7.00-22.00.. Hallilla on valmis agilityrata su klo.14.30-ma klo. 21.00 asti.