Jäseneksi

Helpoimmin se käy oheisella lomakkeella, täytä ja lähetä!

Jos perheestänne haluaa liittyä useampi henkilö jäseneksi, täytä ja lähetä lomake ERIKSEEN jokaisesta jäsenestä. Perhejäseneksi voi liittyä samassa taloudessa varsinaisen jäsenen kanssa asuva henkilö.

Jäsenhakemuksesi saavuttua lähetämme sinulle maksutiedot jäsenmaksun maksamista varten.

Jäsenmaksut 2017:

Varsinainen jäsen
liittymismaksu 10€
jäsenmaksu 30€

Perhejäsen
ei liittymismaksua
jäsenmaksu 5€

Liity jäseneksi TÄSTÄ

Jäsenedut 2017

Kaikki jäsenet

• Kaikkiin koulutuksiin osallistuminen jäsenmaksun hinnalla, poikkeuksena mahdolliset kiinteät ryhmät (rajoitettu ryhmäkoko) ja talven koulutukset, joissa hallimaksu.
  • Koirakon ensimmäisen kisan kisamaksu/ osallistumismaksun palautuksen saa kuittia vastaan rahastonhoitajalta kisan jälkeen.

Kouluttajat (Koulutusohjaaja saa edun, kun koulutus kertoja kertyy vuoden aikana vähintään 10.)

• Hallimaksu vapautus

Tuomarit

• Tuomareille jäsenmaksut SPKL ja Kennelliitto; kuittia vastaan rahastonhoitajalta.

Lajiryhmät

• Lajiryhmille 250 euroa koulutustoimintaan ryhmän yhteisesti käytettäväksi. Järjestettävät tapahtumat tulee viedä johtokunnan hyväksyttäviksi.

Yhteistyö kumppanit

• Forssan Palveluskoirien jäsenet saavat Koirapalvelu Kultahännän koirahieronnasta 3€/ kerta alennusta. www.kultahanta.fi

Talkoovelvoite

Kerhomme jäsenille tulee talkoovelvoite 1.1.2018 alkaen. Talkoopisteistä pitää kirjaa  Sisko Anttila: siskoanttila66 (ö) gmail.com, häneen voi ottaa yhteyttä jos on kysyttävää.

Talkoovelvoite on 4 pistettä eli kaksi päivää kalenterivuodessa, poikkeuksena koulutusohjaajat joille vaatimus on kaksi talkoopistettä.

Talkoovelvoite koskee sekä henkilö- että perhejäseniä, poislukien alle 12- vuotiaat.
Yksi talkoopäivä = 2 pistettä =koko tapahtuman ajan suoritettu talkootyö. Osa tapahtumista on vain yhden pisteen arvoisia, esim iltatalkoot joissa menee vain muutamia tunteja, ja tapahtumat joihin osallistut sekä talkoolaisena että kilpailijana.

Vastuuhenkilöt: Tapahtuman vastuuhenkilö, esim. koetoimitsija, saa talkoopisteet kaksinkertaisina, kuitenkin vain yksi henkilö per tapahtuma. Mikäli tapahtumavastuu on jaettu, myös talkoopisteet jaetaan.

Suoritusaika:  Vuonna 2018 talkoopisteistä on oltava tehtynä 2 pistettä 30.6 mennessä, vuoden loppuun mennessä yhteensä 4 pistettä.

Uudet jäsenet: 1.1-30.6 liittyneet tekevät kalenterivuonna 2 talkoopistettä, myöhemmin liittyneiden talkoovelvoite alkaa seuraavan vuoden alusta.

Talkoopäivistä löytyy lista nimenhuudosta  (tähän linkki), siellä pääset myös ilmoittautumaan. Tapahtumat lisätään kalenteriin heti kun niistä on riittävästi tietoa.
Osaan tapahtumista on talkoolaisten määrää rajoitettu, jotta talkoolaisia riittäisi joka tapahtumaan. Ilmoittautuessasi nimenhuudon kautta, näet vieläkö tapahtumaan mahtuu mukaan. Jos tapahtumaan on jo ilmoittautunut riittävästi talkoolaisia, voit silti tulla paikanpäälle talkoilemaan (ilman eri ilmoittautumista), mutta ET SAA tällä mukanaololla kuitattua talkoovelvoitettasi. Ylimääräinen talkoilu kerryttää kuitenkin ns. ekstrapisteitä.

Talkoovelvoitteen lisäksi kertyneistä pisteistä eli ekstrapisteistä saat valintasi mukaan
- kahdesta pisteestä  joko 5 euroa alennusta hallimaksusta  tai 2 ilmaista yksäriä
- yksi piste = 1 ilmainen yksär

Talkoopisteistä ja mahdollisista ekstrapisteistä pidetään kirjaa, Sisko Anttilalta voit tarkastaa talkoovelvoitteesi täyttymisen ja pistetilisi saldon.

Talkoissa läsnäolo varmennetaan tapahtumapaikalla olevaan lomakkeeseen täyttämällä nimi, saapumis- ja lähtöaika. Seuran ulkopuoliset ja perhejäsenet voivat suorittaa talkoita jäsenen puolesta, myös tästä merkintä lomakkeeseen sille varattuun kohtaan.

Mikäli talkoovelvoite ei kalenterivuoden aikana täyty, ET PÄÄSE osallistumaan seuramme ohjattuihin koulutuksiin ja muusta toiminnasta (kurssit, tapahtumat) joudut maksamaan ei-jäsenen hinnaston mukaan. Mikäli haluat talkoovelvoitteesi täyttää, mutta et perustellusta syystä pääse tapahtumiin talkoilemaan, ota yhteyttä Siskoon ja sovi asiasta etukäteen; jotain tekemistä löytyy aina.