Jäseneksi

Jäseneksi pääsy on helppoa näiden ohjeiden avulla:

1. Täytä jäsenhakemus > Siirry jäsenhakemuslomakkeeseen.

Huom! Jos perheestänne haluaa liittyä useampi henkilö jäseneksi, täytä ja lähetä lomake erikseen jokaisesta jäsenestä. Perhejäseneksi voi liittyä samassa taloudessa varsinaisen jäsenen kanssa asuva henkilö.

2. Maksa jäsenmaksu verkkokaupassa.

3. Kun saat sähköpostia jäsensihteeriltä, olet jäsen!

Näin helposti pääset osalliseksi runsaasta koulutustarjonnasta ja asiantuntevasta koulutuksesta sekä hyvin järjestetyistä kilpailuista. Tervetuloa!

Jäsenmaksut 2024

Varsinainen jäsen
jäsenmaksu 35 €
liittyessäsi jäseneksi + 10 € liittymismaksu

Perhejäsen
ei liittymismaksua
jäsenmaksu 10 €

Jäsenedut- ja velvoitteet

Jäsenyys on aina kannattavaa, mutta erityisen kannattavaa se on talkoisiin osallistuvalle.

Perusjäsen (ei talkooveloitetta):

- hallin ja kentän käyttö, sekä kurssit, koulutukset ja kokeet edullisella jäsenhinnalla

- tapahtumiin ja kokeisiin ennakkoilmoittautumismahdollisuus

- osa tapahtumista suunnattu vain jäsenille

- hajapaikat vakioryhmiin hyödynnettävissä

- yhteistyökumppaniemme tarjoamat vaihtuvat edut

Talkootunteja tekevä jäsen:

- mahdollisuus vakioryhmäpaikkaan

- hallin kk-kortti (30 €/kk) omatoimitreenaamiseen. 1.5.2024 kk-kortin hinta 35€/hlö/kk.

Kesällä kuukausikortilla voit varata vapaita aikoja myös ulkokentältä.

Talkoovastaava on Jonna Friman (jonna.friman (at) hotmail.com), jolta voi kysyä omaa tilannettaan ja neuvoja talkootuntien suorittamisesta. Ole rohkeasti yhteydessä!