Jäseneksi

Liity jäseneksi

Jäseneksi liittyminen tuo mukanaan sekä etuja että velvollisuuksia.  Yhdistyksen sääntöjen noudattamisen lisäksi jäsenillämme on talkoovelvoite;  tutustu jäsenetuihin ja talkoovelvoitteeseen tämän sivun alaosasta ennen jäsenanomuksen lähettämistä.

Jäseneksi liittyminen käy helpoimmin oheisella lomakkeella, täytä ja lähetä!
Siirry jäsenhakemus lomakkeeseen.

Jos perheestänne haluaa liittyä useampi henkilö jäseneksi, täytä ja lähetä lomake ERIKSEEN jokaisesta jäsenestä. Perhejäseneksi voi liittyä samassa taloudessa varsinaisen jäsenen kanssa asuva henkilö.

Jäsenanomuksen tehtyäsi jäsen- ja liittymismaksu tulee maksaa omatoimisesti yhdistyksen tilille ja lähettää kuitti osoitteeseen belgauk [ö] gmail.com

Yhdistyksen tilinumero FI96 4327 0010 2763 25, käytä maksaessasi viitettä 01018813

Jäsenmaksut 2019

Varsinainen jäsen
liittymismaksu 10€
jäsenmaksu 35€

Perhejäsen
ei liittymismaksua
jäsenmaksu 10€

Talkoovelvoite

Kerhomme jäsenille on tullut talkoovelvoite 1.1.2018 alkaen. Talkoopisteistä kirjaa pitää Pinja Pirttilä: pinja.pirttila [ö] surffi.net , häneen voi ottaa yhteyttä jos on kysyttävää.

Talkoovelvoite on neljä (4) pistettä vuodessa eli kaksi kokonaista päivää tai 4 puolikasta päivää kalenterivuodessa, poikkeuksena koulutusohjaajat joille vaatimus on kaksi (2) pistettä.

Talkoovelvoite koskee sekä henkilö- että perhejäseniä, poislukien alle 12-vuotiaat.

Tapahtumien pistekertymä riippuu tapahtuman arvioidusta kestosta (kunkin tapahtuman kohdalla lukee, kuinka monta pistettä kertyy). Kerholla on erimittaisia tapahtumia esim. muutaman tunnin ilta tapahtumia, päivä ja kokopäivä tapahtumia. Kokopäivä tapahtumat ovat kestoltaan n. 9-12 tuntia.

Tapahtumien vastuuhenkilöt: Tapahtuman vastuuhenkilö, esim. koetoimitsija, saa talkoopisteet kaksinkertaisina, kuitenkin vain yksi henkilö per tapahtuma. Mikäli tapahtumavastuu on jaettu, myös talkoopisteet jaetaan.

Suoritusaika: Kalenterivuoden talkoopisteistä on oltava tehtynä kaksi (2) pistettä 30.6. mennessä, vuoden loppuun mennessä yhteensä neljä (4) pistettä.

Uudet jäsenet: 1.1-30.6. liittyneet tekevät  kalenterivuonna kaksi (2) talkoopistettä, myöhemmin liittyneiden talkoovelvoite alkaa seuraavan kalenterivuoden alusta.

Talkoopäivistä löytyy lista jäsensivuilta, sieltä pääset myös ilmoittautumaan. Tapahtumat lisätään kalenteriin heti kun niistä on riittävästi tietoa.

Osaan tapahtumista on talkoolaisten määrää rajoitettu, jotta talkoolaisia riittäisi joka tapahtumaan. Ilmoittautuessasi jäsensivujen kautta, näet vieläkö tapahtumaan mahtuu mukaan. Jos tapahtumaan on jo ilmoittautunut riittävästi talkoolaisia, voit ilmoittautua extraajaksi, mutta ET SAA tällä mukanaololla kuitattua talkoovelvoitettasi. Ylimääräinen talkoilu kerryttää kuitenkin ns. extrapisteitä.

Talkoovelvoitteen lisäksi kertyneistä pisteistä eli extrapisteistä saat

• kahdesta pisteestä valintasi mukaan joko 5€ kerta-alennuksen kausimaksusta tai
ilmaisen yksärin.

• yhdestä pisteestä saat 2,50€ kerta alennuksen kausimaksusta

Talkoopisteistä ja mahdollisista extrapisteistä pidetään kirjaa, talkoopisteisen kirjanpitäjältä voit tarkastaa talkoovelvoitteesi täyttymisen ja pistetilisi saldon.

Talkoissa läsnäolo varmennetaan tapahtumapaikalla olevaan lomakkeeseen täyttämällä nimi, saapumisaika ja lähtöaika. Seuran ulkopuoliset ja perhejäsenet voivat suorittaa talkoita jäsenen puolesta, jos tämä itse ei pääse paikalle. Myös tästä merkintä lomakkeeseen sille varattuun kohtaan.

Mikäli talkoovelvoite ei kalenterivuoden aikana täyty, et ole oikeutettu osallistumaan seuramme ohjattuihin vakiokoulutuksiin ja muusta toiminnasta (kurssit, tapahtumat) joudut maksamaan ei-jäsenen hinnaston mukaan. Mikäli haluat talkoovelvoitteesi täyttää, mutta et perustellusta syystä pääse tapahtumiin talkoilemaan, ota yhteyttä talkoopisteiden kirjanpitäjään  ja sovi asiasta etukäteen; jotain tekemista esim. leipomista löytyy aina.

Jäsenedut 2019

Kaikki jäsenet

• Kaikkiin koulutuksiin osallistuminen jäsenmaksun hinnalla, poikkeuksena mahdolliset kiinteät ryhmät (rajoitettu ryhmäkoko). Hallikausi ja vakioryhmä koulutuksissa tulee jäsenmaksun lisäksi maksaa myös kausimaksu (kausimaksun suuruus määräytyy vakioryhmäpaikkojen mukaan).
  • Koirakon ensimmäisen kisan kisamaksu/ osallistumismaksun palautuksen saa kuittia vastaan rahastonhoitajalta kisan jälkeen (palautus tulee hakea 3kk sisällä
    kisapäivästä).
  • Hallin yksärivuorot edullisempaan hintaan jäsenille.
  • Osa seuran järjestämistä tapahtumista suunnattu ensisijaisesti jäsenille / suosituissa tapahtumissa jäsenille ilmoittautumisaika aukeaa aikaisemmin.

Kouluttajat

Koulutuskertoja vähintään 10/kalenterivuosi:

• Yksi vakioryhmä paikka veloituksetta omalle koiralleen
  • Talkoovelvoite alennettu 2 pisteeseen
  • Ilmainen koulutusohjaajapäivä vuosittain

Koulutuskertoja vähintään 30/kalenterivuosi:

• Toinen ilmainen ryhmäpaikka omalle koiralleen

Tuomarit

• Tuomareille jäsenmaksut SPKL ja Kennelliitto; kuittia vastaan rahastonhoitajalta.

Lajiryhmät

• Lajiryhmille 250 euroa koulutustoimintaan ryhmän yhteisesti käytettäväksi. Järjestettävät tapahtumat tulee viedä johtokunnan hyväksyttäviksi.

Yhteistyö kumppanit

• Forssan Palveluskoirien jäsenet saavat Koirapalvelu Kultahännän koirahieronnasta 3€/kerta alennuksen. www.kultahanta.fi

• Forssan Palveluskoirien jäsenet saavat Eläinhieronta ToivonTassut koirahieronnasta 5€/kerta alennuksen.