Jäseneksi

Liity jäseneksi

Jäseneksi liittyminen tuo mukanaan sekä etuja että velvollisuuksia.  Yhdistyksen sääntöjen noudattamisen lisäksi jäsenillämme on talkoovelvoite;  tutustu jäsenetuihin ja talkoovelvoitteeseen tämän sivun alaosasta ennen jäsenanomuksen lähettämistä.

Jäseneksi liittyminen käy helpoimmin oheisella lomakkeella, täytä ja lähetä!
Siirry jäsenhakemus lomakkeeseen.

Jos perheestänne haluaa liittyä useampi henkilö jäseneksi, täytä ja lähetä lomake ERIKSEEN jokaisesta jäsenestä. Perhejäseneksi voi liittyä samassa taloudessa varsinaisen jäsenen kanssa asuva henkilö.

Jäsenanomuksen tehtyäsi jäsen- ja liittymismaksu tulee maksaa omatoimisesti yhdistyksen tilille ja lähettää kuitti osoitteeseen belgauk [ö] gmail.com

Yhdistyksen tilinumero FI16 5025 0240 0960 24, viestiksi: UJ + nimi.

Jäsenmaksut 2018:

Varsinainen jäsen
liittymismaksu 10€
jäsenmaksu 30€

Perhejäsen
ei liittymismaksua
jäsenmaksu 5€

Talkoovelvoite

Kerhomme jäsenille tulee talkoovelvoite 1.1.2018 alkaen. Talkoopisteistä pitää kirjaa  Sisko Anttila: siskoanttila66 (ö) gmail.com, häneen voi ottaa yhteyttä jos on kysyttävää.

Talkoovelvoite on 4 pistettä eli kaksi päivää kalenterivuodessa, poikkeuksena koulutusohjaajat joille vaatimus on kaksi talkoopistettä.

Talkoovelvoite koskee sekä henkilö- että perhejäseniä, poislukien alle 12- vuotiaat.
Yksi talkoopäivä = 2 pistettä =koko tapahtuman ajan suoritettu talkootyö. Osa tapahtumista on vain yhden pisteen arvoisia, esim iltatalkoot joissa menee vain muutamia tunteja, ja tapahtumat joihin osallistut sekä talkoolaisena että kilpailijana.

Vastuuhenkilöt: Tapahtuman vastuuhenkilö, esim. koetoimitsija, saa talkoopisteet kaksinkertaisina, kuitenkin vain yksi henkilö per tapahtuma. Mikäli tapahtumavastuu on jaettu, myös talkoopisteet jaetaan.

Suoritusaika:  Vuonna 2018 talkoopisteistä on oltava tehtynä 2 pistettä 30.6 mennessä, vuoden loppuun mennessä yhteensä 4 pistettä.

Uudet jäsenet: 1.1-30.6 liittyneet tekevät kalenterivuonna 2 talkoopistettä, myöhemmin liittyneiden talkoovelvoite alkaa seuraavan vuoden alusta.

Talkoopäivistä löytyy lista jäsensivuilta, siellä pääset myös ilmoittautumaan. Tapahtumat lisätään kalenteriin heti kun niistä on riittävästi tietoa.
Osaan tapahtumista on talkoolaisten määrää rajoitettu, jotta talkoolaisia riittäisi joka tapahtumaan. Ilmoittautuessasi jäsensivujen kautta, näet vieläkö tapahtumaan mahtuu mukaan. Jos tapahtumaan on jo ilmoittautunut riittävästi talkoolaisia, voit ilmoittautua extraajaksi, mutta ET SAA tällä mukanaololla kuitattua talkoovelvoitettasi. Ylimääräinen talkoilu kerryttää kuitenkin ns. ekstrapisteitä.

Talkoovelvoitteen lisäksi kertyneistä pisteistä eli ekstrapisteistä saat

• kahdesta pisteestä valintasi mukaan joko 5€ kerta-alennuksen hallimaksusta tai toisen koiran ryhmäpaikkamaksusta tai ilmaisen yksärin
  • yhdestä pisteestä 2,50€ kerta-alennuksen hallimaksusta  tai toisen koiran ryhmäpaikkamaksusta

Talkoopisteistä ja mahdollisista ekstrapisteistä pidetään kirjaa, Sisko Anttilalta voit tarkastaa talkoovelvoitteesi täyttymisen ja pistetilisi saldon.

Talkoissa läsnäolo varmennetaan tapahtumapaikalla olevaan lomakkeeseen täyttämällä nimi, saapumis- ja lähtöaika. Seuran ulkopuoliset ja perhejäsenet voivat suorittaa talkoita jäsenen puolesta, myös tästä merkintä lomakkeeseen sille varattuun kohtaan.

Mikäli talkoovelvoite ei kalenterivuoden aikana täyty, ET PÄÄSE osallistumaan seuramme ohjattuihin koulutuksiin ja muusta toiminnasta (kurssit, tapahtumat, yksityistunnit) joudut maksamaan ei-jäsenen hinnaston mukaan. Mikäli haluat talkoovelvoitteesi täyttää, mutta et perustellusta syystä pääse tapahtumiin talkoilemaan, ota yhteyttä Siskoon ja sovi asiasta etukäteen; jotain tekemistä löytyy aina.

Jäsenedut 2017

Kaikki jäsenet

• Kaikkiin koulutuksiin osallistuminen jäsenmaksun hinnalla, poikkeuksena mahdolliset kiinteät ryhmät (rajoitettu ryhmäkoko). Hallikoulutuksissa tulee jäsenmaksun lisäksi maksaa myös hallimaksu. Hallimaksuun sisältyy yksi ryhmäpaikka, toinen ryhmäpaikka maksaa 30€/kausi.
  • Koirakon ensimmäisen kisan kisamaksu/ osallistumismaksun palautuksen saa kuittia vastaan rahastonhoitajalta kisan jälkeen.

Kouluttajat

Koulutuskertoja vähintään 10/kalenterivuosi:

• Hallimaksu vapautus
  • Talkoovelvoite alennettu 2 pisteeseen
  • Ilmainen koulutusohjaajapäivä vuosittain

Koulutuskertoja vähintään 30/kalenterivuosi:

• Toinen ilmainen ryhmäpaikka omalle koiralleen

Tuomarit

• Tuomareille jäsenmaksut SPKL ja Kennelliitto; kuittia vastaan rahastonhoitajalta.

Lajiryhmät

• Lajiryhmille 250 euroa koulutustoimintaan ryhmän yhteisesti käytettäväksi. Järjestettävät tapahtumat tulee viedä johtokunnan hyväksyttäviksi.

Yhteistyö kumppanit

• Forssan Palveluskoirien jäsenet saavat Koirapalvelu Kultahännän koirahieronnasta 3€/ kerta alennusta. www.kultahanta.fi