Yhdistykselle on myönnetty Leader Välinehankinta-tukea

6.3.2024

Yhdistykselle on myönnetty Leader-välinehankinta tukea

ForPk hallitus on hakenut viime vuoden lopussa Leader-välinehankintatukea ELY-keskukselta. LounaPlussan hallitus on puoltanut hanketta ja  ELY-keskus on myös antanut lainvoimaisen myönteisen päätöksen hankkeesta.

Hanketta tuetaan EU:n maaseuturahastosta, eli se on EU:n osarahoittama. Rahoitusosuus on 60% ja yhdistyksen omarahoitus 40%.

Leader-välinehankilla yhdistykselle tullaan hankkimaan kevään 2024 aikana Alge ajanottolaitteet tarvikkeineen, äänentoistojärjestelmä, välineistöä agilityyn mm. uusia putkia ja putken painoja, pehmo pituus ja muuri, hajoava rengas, kepit ja pehmonumerot. Rally-tokoon hankitaan uusi teline-ja kylttisarja, sekä Nordic-kyltit. Hoopersiin hankitaan  tynnyrit ja numerosarja ja lisäksi uusi PK-hyppyeste. Hankkeella pyritään parantamaan seurassa harrastettavien lajien välineistön monipuolistamista ja uusimista, sekä mahdollistetaan jatkossa isompien harrastustapahtumien järjestämistä.