Anu Sarkulan agilitykoulutukset- kevätkausi 2024

10.1.2024

Anu Sarkula tulee kouluttamaan agilitya 18.2., 3.3. ja 21.4 Forssan Palveluskoirien hallille. koultuus sopii kaikentasoisille agilityn harrastajille ja kisaajille.

Hinnat: Jäsen 3krt pakettina yht 60€, jäsen 1krt 25€/krt

Koulutukset myydään ensisijaisesti 3x paketin ostajille, irtokerrat vain jos paikkoja jää yli. Koulutus lähtökohtaisesti vain jäsenille, jos hajapaikkoja jää, ilmoittautuminen avataan 29.1. myös seuran ulkopuolisille harrastajille.

Ilmoittautuminen Forpk jäsenille: 3krt paketin ostajille 15-21.1. Irtokertojen ostajille 22-28.1., jos paikkoja on jäänyt yli.

Kouluttajaesittely:

"Olen Anu Sarkula, pitkän linjan koiraharrastaja. Rotuina minulla on ollut kääpiösnautsereitä, suursnautseri sekä tällä hetkellä kotoa löytyy 4 Australiankelpietä. Agilityyn tutustuin jo 90-luvulla, mutta silloin kilpailin tokossa ja pk-jäljellä. Agility vei mennessään vasta kymmenisen vuotta sitten. Kääpiösnautseri Robi, ensimmäinen varsinainen agilitykoirani, saavutti FI AVA ja AVA-H tittelin, Etelä-Hämeen kennelpiirin agilitypiirinmestari kolmesti peräkkäin sekä ollen myös Suomen Kääpiösnautserikerhon vuoden agilitykoira neljästi peräkkäin.

Nykyään kisakoirana on Australiankelpie Dio 5 vuotta, joka myöskin on saavuttanut valiotittelit FI AVA sekä FI AVA-H. Vuonna 2023 saavutimme Dion kanssa agilityssä senioreiden SM pronssia sekä games-lajeissa Snookerssissa SM pronssia.

Valmentajana pyrin kehittymään jatkuvasti. Vuonna 2021 pääsin Sagin valmentajarenkaaseen, joka toimi TopTeamin ohessa. Agilityvalmentajaksi valmistuin vuonna 2022. Omien koirien kanssa valmentaudun säännöllisesti ja saan siten oppia myös omaan valmennukseen.

Valmentajana pyrin olemaan innostava sekä koiran ja ohjaajan yhteistyöhön panostava. Mitä taitavammaksi opetamme koiramme ja itsemme, sitä hauskempaa yhdessä tekeminen on!"