Noseworkin jatkokurssi alkaa 8.2.2023

8.2.2023

Noseworkin alkeiskurssi saa jatkoa! Kurssilla käymme läpi eri etsintämuodot, niiden säännöt sekä erilaisia kätkötyyppejä ja niiden kouluttamista. Kurssilla käytämme vain eukalyptushydrolaattia. Käymme läpi mahdollisia kompastuskiviä sekä niiden ratkaisutapoja.

Jatkokurssi on suunniteltu koirakoille, joiden koira tunnistaa vähintään 1.lk:n hajun, eukalyptuksen, sekä osaa ilmaista sen ohjaajalle. Kurssilla harjoittelemme kunkin koirakon oman tason mukaisesti.

Kouluttajana toimii Jonna Friman, pitkän linjan nosework-harrastaja, jolla on lajista kokemusta 7 vuoden ajalta. Hänen vanhempi koiransa kilpailee kakkosluokassa sekä nuorempi koira treenaa kokeisiin.

Kurssi kokoontuu 10 kertaa joka toinen keskiviikko 8.2. alkaen klo 20.00-21.30 Forssan Palveluskoirien hallilla. Sään salliessa teemme etsintäharjoituksia niin sisällä kuin ulkona, kuitenkin Forssan keskustan tuntumassa. Treenipaikasta kuulette aina kouluttajalta ennakkoon. Korvaustunti järjestetään, mikäli kurssikerta joudutaan perumaan kouluttajan toimesta.

Ilmoittautuminen Noseworkin alkeiskurssin käyneille 8.1. alkaen, muille 15.1. alkaen. Ilmoittautuminen päättyy 31.1. tai kunnes paikat ovat täynnä.

Kurssin hinta jäsenille 75 euroa ja ei-jäsenille 120 euroa. Osallistujamäärä max. 8 koirakkoa.