Koirajuoksu tutuksi 22.6.2021

22.6.2021

Forssan Palveluskoirat järjestää yhteistyössä Sisä-Suomen Valjakkourheilijoiden kanssa koirajuoksun eli canicrossin tutustumispäivän. Päivän ohjelmassa on hieman teoriatietoa koirajuoksusta ja valjakkourheilusta ylipäätään sekä varuste-esittely. Teoriaosuuden jälkeen siirrytään käytännön harjoituksiin Paavolan pururadalle, jossa jokainen koirakko pääsee harjoittelemaan koirajuoksun alkeita.

Mukaan tarvitset: Koiralle sekä itsellesi riittävästi nestettä, koiralle palkka (lelu tai herkkua), juoksuun soveltuva varustus, koiralle valjaat sekä juoksuvyö ja joustava vetoliina (muutamia vöitä ja vetoliinoja lainattavissa).

Ajankohta: Tiistai 22.6.2021 klo 17-21. Koulutukseen otetaan 10 koirakkoa.

Hinta: ForPk jäsenet 20€, muut 30€

Ilmoittautuminen: ForPk jäsenet 6.6. - 19.6.2021, ei jäsenet 11.6. - 19.6.2021
Ilmoittautuminen lomakkeen kautta https://forssanpalveluskoirat.yhdistysavain.fi/lomakkeet/koirajuoksu-tutuksi/
Ilmoittautumisen jälkeen annettuun sähköpostiosoitteeseen tulee vahvistusviesti, jossa on maksutiedot. Maksu tulee suorittaa kolmen vuorokauden sisällä ilmoittautumisesta ja lähettää kuitti fopkry[ät]gmail.com osoitteeseen.

Paikka: teoriaosuus Forssan Palveluskoirien hallilla, Puutarhakatu 7, 30100 Forssa, käytännönosuus Paavolan pururadalla, Koivumäentie, 30420 Forssa (teoriaosuuden jälkeen siirtyminen omalla autolla Paavolan pururadalle).
Teoriaosuus pidetään hallin kentällä, jotta voidaan olla väljästi.

Kouluttaja: Ripsa Järvi/Sisä-Suomen Valjakkourheilijat

Tiedustelut: fopkry[ät]gmail.com