Rally-toko epikset 16.9.2018

16.9.2018

Forssan Palveluskoirat järjestää epävirallisen rally-tokokilpailun sunnuntaina 16.9.2018 klo 10 alkaen. Epikset järjestetään ForPk lämpimässä treenihallissa, osoitteessa Puutarhakatu 7, Forssa.

Tuomarina toimii rallytokoharrastaja Leena Kappinen.

Kisaluokkina ovat ALO-mölli, jossa koiraa saa palkata. Lisäksi mukana ALO, AVO ja VOI/MES – luokat, joissa noudatetaan virallisia rally-tokon kilpailusääntöjä. Joka luokasta palkitaan kolme parasta sekä jaetaan tuomarinpalkinto. Luokat kisataan seuraavassa järjestyksessä VOI/MES, AVO, ALO, ALO-mölli

Rajoitteet:
VOI/MES-luokassa annetaan virallisessa MES-luokassa startanneille/RTK3 koulutustunnuksen saaneille -5 pistettä tasoituksena. AVO luokassa eivät voi sijoittua RTK3/4 koulutustunnuksen saaneet. ALO luokassa eivät voi sijoittua RTK2-4 koulutustunnuksen saaneet. ALO-mölliluokassa eivät voi startata RTK1-4 koulutustunnuksen saaneet, luokka tarkoitettu kisaamista harjoitteleville/ALO-luokassa kisaaville. Jos haluat startata tasoasi alemmassa luokassa, saat arvostelun, mutta et voi sijoittua (pl. VOI/MES luokka jossa tasoitus käytössä ja ALO-mölli, joka tarkotettu niille joilla ei vielä ole koulutustunnusta).

Koirakkomäärä kisoissa on rajoitettu 50 koirakkoon.

Ilmoittautuminen vain ennakkoon 10.9. mennessä seuraavan lomakkeen kautta -> ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT, peruutuspaikkoja voi tiedustella pinja.pirttila (a) surffi.net

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostitse vahvistuksen paikasta ja maksuohjeet (lähetetään kaikille yhteisesti kun ilmoittautumisaika päättyy).
Tiedustelut pinja.pirttila [ö] surffi.net

Hinnat
ForPk jäsenet 7€/ startti
Ei jäsenet 10 €/ startti

Noudatamme Kennelliiton rokotusmääräyksiä, joten rokotustodistukset mukaan. Hallin kentälle ei tule mennä ulkokengissä ja hallissa on 5 € pissa/kakkasakko, eli ulkoiluta koirasi huolella ennen halliin sisääntuloa.
Halli on lämmin vähintään +10℃, keinonurmi pohja, wc.

Tapahtumassa myös buffetti.

Tervetuloa!