Match Show & Avoimet ovet 27.8.2017

27.8.2017 klo 10:00

Forssan Palveluskoirat järjestää match show:n ja esittelee samalla toimintaansa Forssassa, osoitteessa Puutarhakatu 7. Mukaan ovat tervetulleita kaikki karvaiset ystävät, joilla on rokotukset voimassa Suomen Kennelliiton sääntöjen mukaan. Muista ottaa rokotustodistus mukaan. Lapsille ja lapsen mielisille oheisohjelmaa treenihallin puolella. Paikalla buffet, jossa maistuvaa naposteltavaa. - TERVETULOA -

Ovet ovat avoinna klo 10.00-14.00
Match Show:n ilmoittautuminen alkaa klo 10.30
Lapsi luokkien arvostelu alkaa klo 11.30, muut luokat klo 12.00

Luokat ja hinnat
Lapsi & lelukoira 3€
Lapsi & koira 5€
Isot ja pienet aikuiset 7€
Isot ja pienet pennut 7€
Kotimaiset rodut 5€

Toinenkoira 5€
Pennut alle 1-vuotiaat
Veteraanit yli 8-vuotiaat
Lapsi & koira alle 10-vuotiaat
Pennut ja aikuiset luokassa palkitaan sinisten ja punasten neljä parasta.
Kotimaiset rodut luokassa neljä parasta.
Lapsi & lelukoira ja koira luokassa kaikki osallistuneet saavat jotain pientä ja neljä parasta lisäpalkinnoilla.

Kotimaisia rotuja ovat Karjalankarhukoira, Lapinporokoira, Suomeajokoira, Suomenlapinkoira ja Suomenpystykorva.

Ennen bis kehää valitaan match shown kaunein veteraani ja x-rotuinen match showhun osallistuneista veteraaneista ja x-rotuisista.

Tuomareiksi ovat lupautuneet Sisko Anttila, Pia Kankere, Johanna Ruottinen, Heli Sutinen ja Tuuli Leino.

Hyvät palkinnot!
Bis kisassa palkintoina mm. lahjakortti h-auton öljynvaihtoon, ikkunanpesin, Maku Lihan ja Syrjälän lammastilan tuotteita.
Bis voittajalle Hannun Kellon lahjoittama pokaali.

MLL Forssa myös paikalla hattara myynnin kera.

Ohjelma hallin puolella
10.00-11.00 keppihevoskisa
11.00 alkaen rally-toko ja agilitynäytös
12.00-13.00 keppihevoskisa
13.00 alkaen rally-toko ja agilitynäytös
Näytösten välillä pääsee kyselemään seuran toiminnasta.

Sponsoreina mm. DogFeelGood, Veikon Kone Forssa, Maku Liha, Syrjälän Lammastila, Matkun huoltopiste, Hannun Kello, Zoojatar, Citymarket, Jysk, Hankkija, K-Maatalous, K-Rauta, Hurrikaani, Intersport, Thai Fast Food, Kiinalainen ravintola Feeniks