Snooker- & Gamblers-treenit elokuussa

24.7.2024

Snooker- & Gamblers-treenit elokuussa 2024

Tervetuloa treenaamaan hauskoja ja jännittäviä peliluokkia! Snooker ja Gamblers ovat uusia agilityn lajeja hoopersin, agilityratojen ja hyppyratojen lisäksi.

Kouluttajana agilitykouluttaja Noora Kesti, joka on kilpaillut myös molemmissa luokissa.

- Lauantaina 24.8. Snooker-treenit kentällä klo 10 - 16.

- Sunnuntaina 25.8. Gamblers-treenit kentällä klo 10 - 16.

Päivän alussa luento-osuus, joka kestää noin tunnin. Sen jälkeen on 30 minuuttia aikaa suunnitella oma rata. Kolme koirakkoa/1,5 h. Treeniaikaan sisältyy myös kouluttajan palaute.

Hinnat jäsenille:

Kuuntelupaikka 10 €/hlö/krt. Kuuntelijapaikkaan sisältyy luento ja treenien seuraaminen koko päivän ajan.

Koirakkopaikka 20 €/krt. Koirakkopaikkaan sisältyy luento, treeni (3 koirakkoa/1,5 h) sekä muiden treenien seuraaminen koko päivän ajan.

Muille kuin jäsenille: koirakkopaikka 35 €/pvä/koirakko, kuuntelijapaikka 15 €/hlö/pvä.

Voit ilmoittautua molempiin päiviin tai vain toiseen.

Ilmoittatuminen lomakkeen kautta: Forpk-jäsenet 27.5. alkaen, ei jäsenet 1.7. alkaen. Ilmoittautuminen päättyy viikkoa ennen treenipäivää tai kun koirakkopaikat täynnä. Kuuntelupaikkojen määrää ei ole rajattu.

Nooran esittely:

Game on!

Noora on gameslajeihin hurahtanut agilityharrastaja, joka on kisannut aktiivisesti snookerissa ja gamblerissä koko sen ajan, kun nämä ovat kuuluneet virallisesti Sagin lajeihin. Molempien omien koiriensa kanssa hän kilpailee nyt 3-luokassa ja kauden päätavoite on kisata Games-SM kisoissa.

Valmentaminen niin töissä kuin vapaa-ajalla on minulle intohimo. Rakastan nähdä koirakoiden onnistumisia ja kun yhdessä päästään taklaamaan haasteita.

Pelilajeissa eniten kiehtoo se, että omalle koiralle voi tehdä sopivan suunnitelman. Tällöin oman koiran vahvuuksien tunteminen antaa hyvät mahdollisuudet kisata menestyksekkäästi. Pelilajeissa tarvitaan samoja taitoja kuin agilityssä yleensä, joten koiran vinkkelistä suoritus on pitkälti samanlainen. Kuitenkin sinä pystyt päättämään esim. suoritatko vaikkapa keinua tai keppejä ja jos niin montako kertaa ?

Mitä on Snooker?

Mitä on Gamblers?