Rally-toko-ohjaajakoulutus 15-17.9.

4.6.2023

Forssan Palveluskoirat ry järjestää rallytoko-ohjaajakoulutuksen 15-17.9.

Kurssin johtajana rally-tokon ylituomari Jaana Karppinen.

Kurssi alkaa: 15.9.2023 17:00
Etäpäivä:
pe 15.9 klo 17-21 (Teamsissa)

Lähipäivät:
la 16.9 klo 9-19 (Forssa)
su 17.9 klo 9-19 (Forssa)

Kurssin kesto noin 24h.

Korkeintaan max 16 osallistujaa. Osallistumista voidaan rajoittaa valtakunnallisen tilanteen niin vaatiessa.

Osallistumisoikeus:
- Yhdistyksen puolto
- Kennelliiton jäsenyys
- Ikäraja kortin saamiselle 18 v.
- Voimassaoleva arkitottelevaisuuskoulutusohjaajakortti tai eläinhoitajan ammattitutkinto, eläinten kouluttamisen osaamisala
- Tuloksekas kilpailukokemus rally-tokosta omalla koiralla (väh. hyväksytty tulos alokasluokasta ja todistus seuratuista AVO-, VOI- ja MES-luokista tai kilpailukokemusta näistä luokista)
- Kouluttajakokemusta erityyppisten rotujen kouluttamisesta

Huomioitavaa:
- Jos kurssilaisella ei ole kilpailukokemusta AVO-, VOI- ja MES-luokista, rally-tokokoulutusohjaajakurssin suorittamiseksi, vaaditaan todistus seuratuista virallisista rally-tokokilpailuista. (Rally-tokokilpailuiksi tässä kohdassa ei lueta mölli-kilpailuja.) Todistus voi olla vapaamuotoinen, kunhan siitä ilmenee
- käyttötarkoitus ("todistus seuratuista rally-tokokilpailuista")
- mitä kilpailuluokkaa / kilpailuluokkia todistus koskee
- suorituksen aika ja paikka

Kurssilainen tuo todistuspohjan kilpailupaikalle. Kurssilaisen tulee ilmoittautua kilpailupaikalla tuomarille ennen luokan alkamista. Tuomari voi ohjeistaa kurssilaisen esimerkiksi kilpailuradalle ajanottotehtäviin, tai muutoin varmistaa, että henkilö on koko luokan ajan aktiivisesti seuraamassa kilpailua. Tuomari allekirjoittaa todistuksen kilpailun päätyttyä. Kurssilainen toimittaa todistuksen rally-tokokoulutusohjaajakurssin järjestäjälle sovitulla tavalla. Todistusta ei voi kirjoittaa jälkikäteen.

Rally-tokokoulutusohjaajakurssiin liittyvät harjoittelut voi "vastaanottaa ja valvoa" voimassaolevan toko-koulutusohjaajakortin omaava henkilö, ammattitutkinnon suorittanut eläintenkouluttaja tai virallisen rally-tokokoulutusohjaajakortin omaava henkilö. Harjoittelut voi suorittaa joko yhdistyksessä tai yrityksessä, kunhan edellinen ehto täyttyy.

Liite hakemukseen: Rally-tokokoulutusohjaajakurssi

Pätevyyden säilyttäminen
- Jäsenyhdistyksen vapaamuotoinen puolto kortin uusimisesta sekä vahvistus siitä, että henkilö on toiminut rally-tokokouluttajana ja kopio kortista.

Ilmoittaututuminen 5.6-3.9. klo:12.00, ilmoittaudu ensin sähköpostilla fopkry@gmail.com. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Hinta 100€/hlö.

Yhdistyksen jäsenen tehdessä sopimuksen kouluttamisesta, palautetaan summa osallistujalle kuittia vastaan kurssin suorittamisen jälkeen.

Varmista kurssipaikkasi ensin sähköpostilla, ennen osallistumismaksun maksamista. Kurssi maksetaan yhdistyksen verkkokaupassa, johon saat maksulinkin. Ilmoittautuminen on sitova.