Kyy & koira - luento 6.6.2023

25.5.2023

Huolettaako mökin pihassa viihtyvät kyyt tai kohtaamiset lenkkireitin varrella?

Tervetuloa kuuntelemaan kyyasiantuntija Toni Beckmanin luentoa Kyy & Koira, jossa Toni kertoo kyystä, sen elintavoista sekä käyttäytymisestä konfliktitilanteissa, jolloin koiran kanssa liikkuessa on helpompi varautua mahdollisiin kohtaamisiin.

Lisäksi luennolla käydään läpi kuinka toimia purematilanteissa, ensiavusta sekä miten huomioida koiratarhojen tai treenialueiden turvallisuutta. Luennolla on mahdollista ja toivottavaakin esittää kysymyksiä.

Luennon päätteeksi halukkaat pääsevät katsomaan testitilannetta (säävarauksella), jossa pääsemme seuraamaan turvallisesti demokoiran sekä kyyn kohtaamista. Testi antaa koiran ohjaajalle arvokasta tietoa koiransa käytöksestä kyykohtaamisessa.

Luento järjestetään Forssan Palveluskoirien treenihallilla 6.6. klo 18.00. Ota oma retkijakkara mukaan.

Hinta 10€ Forpk jäsen, 15€ ei jäsen.

Ilmoittautuminen 25.5.-5.6.2023.