Viralliset rally-tokokilpailut tuplakisana 27.5.2023

3.4.2023

Forssan ensimmäiset tuplarally-tokokilpailut järjestetään yhteystyössä Forssan Pussikoirat ry:n kanssa lauantaina 27.5.2023.

Kilpailupaikkana molemmille kilpailuille toimii Forssan Palveluskoirat ry:n uusittu ulkokenttä osoitteessa Loimalammintie, Forssa. Kenttä on aidattu neljältä sivulta ja pohjana uusittu kivituhka. Ratojen välissä on verkkoaita.

A-kilpailu alkaa MES-luokan rataantutustumisella klo.9.00.

Tuomarina Tarja Hiissa, kilpailun järjestää Forssan Palveluskoirat ry.

Luokkajärjestys MES,VOI,AVO,ALO.

B-kilpailu alkaa MES-luokan rataantutustumisella klo.11.00.

Tuomarina Saara Uljas, kilpailun järjestää Forssan Pussikoirat ry.

Luokkajärjestys MES,VOI,AVO,ALO.

Max. 20 koiraa per luokka. Max. 60 koiraa/ kilpailu.

Hinnat:
ForPk ja FPuko jäsenille 16€/ startti (kumpaan vain kilpailuun), ei jäsenet 26€/startti.

Ilmoittautuminen ForPk ja FPuko jäsenille aukeaa 17.4.2023, kaikille ilmoittatuminen aukeaa 27.4. Ilmoittautuminen päättyy 18.5. tai aiemmin jos kilpailut ovat täynnä.

Voit ilmoittautua molempiin kisoihin samalla sähköpostiviestillä. Ilmoitathan tarkkaan viestissä ilmoittaudutko A-kilpailuun, B-kilpailuun vai molempiin, sekä luokan.

Ilmoittautumiset sähköpostitse: piapia@live.fi, jonka jälkeen saat maksuohjeet ForPk verkkokauppaan, jonka kautta kaikki kilpailumaksut hoidetaan. Suoritettuasi maksun, saat sähköpostitse salasanan/ salasanat Virkkuun. (Huomioithan, että Virkkuun tulee tehdä ilmoittautuminen molempiin kilpailuihin jos kisaat molemmissa kilpailuissa).

Lähempänä ajankohtaa julkaisemme aikataulut ja lähetämme kilpailijoille infokirjeen.

Rokotustodistus mukaan!

Paikan päällä voi ostaa kilpailukirjoja. Kilpailupaikalla buffetti.
Käteis- ja korttimaksu käy!

Alueella on ulkowc. Varaathan juomavettä mukaan itsellesi ja koirallesi.