Sonja Paavolan agilitykoulutukset 24.9. ja 29.10.2023

12.3.2023

Sonja Paavola tulee pitämään kaksi agilitykoulutuspäivää 24.9. ja 29.10.2023

Koulutus sopii myös niille, jotka eivät ole agilityä  harrastaneet ja Sonja on pentujen kanssa huippukouluttaja.

Koulutus on kolmen koirakon tunnin ryhmissä ja ryhmät pyritään kasaamaan koirakoiden tason mukaan.

Hinnat:
ForPk jäsenet 28€/koirakko ja ei jäsenet 35€/koirakko

Ilmoittautuminen 16.8.2023 alkaen.

Tiedustelut Anita anitam.viitanen (a) gmail.com / fopkry (a) gmail.com

Kouluttajasta lisää tietoa:

KUKA OLEN? :: SportAgility

"Parhaimmillaan koiran kanssa harrastaminen on miellyttävää koiralle ja ohjaajalle. Molemmat nauttivat yhdessä tekemisestä! Kun koiran ja ohjaajan suhde on kunnossa päästään lajissa kuin lajissa etenemään huomattavasti helpommin. Jo pienelle pennulle tulee kouluttaa positiivisella vahvistamisella, että tarjoamalla hallintaa saa luvan tehdä. Näin hallinnassa olosta ja auktoriteetista tulee koiralle positiivinen mielleyhtymä ja koira tekee töitä ohjaajalleen mielellään. Kun koiran koulutustaso etenee ja koira jo osaa, täytyy koiralta osata myös vaatia sen luonteen mukaisella tavalla. Tavoitteena on aina lajista riippumatta koiran ja ohjaajan saumaton yhteistyö, jossa molemmilla on hyvä olla"