Rally-toko epikset 29.12.2022

27.11.2022

Forssan Palveluskoirat järjestää epävirallisen rally-tokokilpailun torstaina 29.12.2022 klo 17 alkaen.

Epikset järjestetään ForPk lämpimässä treenihallissa, osoitteessa Puutarhakatu 7, Forssa.

Tuomarina Minna Nikander.

Kisaluokkina ovat ALO-mölli, jossa koiraa saa palkata.
Lisäksi mukana ALO, AVO ja VOI/MES – luokat, joissa noudatetaan virallisia rally-tokon kilpailusääntöjä.

Joka luokasta palkitaan kolme parasta, sekä jaetaan tuomarinpalkinto.

Luokkien järjestys selviää kisaajien määrän perusteella.

Rajoitteet:
VOI/MES-luokassa annetaan virallisessa MES-luokassa startanneille/RTK3 koulutustunnuksen saaneille -5 pistettä tasoituksena.

AVO luokassa eivät voi sijoittua RTK3/4 koulutustunnuksen saaneet.

ALO luokassa eivät voi sijoittua RTK2-4 koulutustunnuksen saaneet.

ALO-mölliluokassa eivät voi startata RTK1-4 koulutustunnuksen saaneet, luokka tarkoitettu kisaamista harjoitteleville/ALO-luokassa
kisaaville.

Jos haluat startata tasoasi alemmassa luokassa, saat arvostelun, mutta et voi sijoittua (pl. VOI/MES luokka jossa tasoitus käytössä ja ALO-mölli, joka tarkoitettu niille joilla ei vielä ole koulutustunnusta).

Koirakkomäärä kisoissa on rajoitettu 40 koirakkoon.

Ilmoittautuminen aukeaa kaikille 30.11. ja päättyy 22.12.2022

Ilmoittautuminen vain ennakkoon seuraavan lomakkeen kautta.

JÄLKI-ILMOITTAUTUMISIA EI OTETA!

Ilmoittautumisen jälkeen tulee automaattisesti annettuun sähköpostiosoitteeseen vahvistusviesti, jossa maksutiedot.

Startit tulee maksaa välittömästi ilmoittautumisen jälkeen.

Ilmoittautuminen on sitova.

Hinnat: ForPk jäsenet 9€/ koiran ensimäinen startti, koiran mahdollinen toinen startti 9€ tai saman arvoinen lelu, namipussi, karkkipussi (voi olla useampi, kunhan yhteisarvo n. 9€, syötävissä oltava päiväystä jäljellä).

Ei jäsenet 12 €/ startti

Mahdollista startata kahdessa luokassa tai myös samassa luokassa 2 kertaa, jolloin 1. tulos jää voimaan ja toinen startti toimii rataharjoituksena, josta saa tuomarin arvostelun.

Noudatamme Kennelliiton rokotusmääräyksiä, joten rokotustodistukset mukaan.

Hallin kentälle ei tule mennä ulkokengissä ja hallissa on 10 € pissa/kakkasakko nurmialueella, muualla hallissa 5€, eli
ulkoiluta koirasi huolella ennen halliin sisääntuloa.

Halli on lämmin vähintään +10°C, keinonurmi pohja, wc.
Tapahtumassa myös buffetti.

Tiedustelut pinja.pirttila [ät] surffi.net