Match Show hallilla 18.11.2022

30.10.2022

Forssan Palveluskoirat ry järjestää Match shown 18.11.2022, Forssassa seuran hallilla osoitteessa Puutarhakatu 7, Forssa (entinen Forssan Puutarha)

Loistava tilaisuus tulla treenaamaan mm. Ypäjän tai Messarin pentunäyttelyitä varten!

Luokat: pienet pennut (alle 40cm/pöydällä esitettävät rodut), isot pennut, pienet aikuiset (alle 40cm/pöydällä esitettävät rodut), isot aikuiset, veteraanit, lapsi & koira-luokka (7-12v esittäjät).

Kaksi kehää pyörii yhtä aikaa. Tuomarit Virpi Koivula (Kennel Whitelight Dynamites), Teija Karjunen (Kennel Beldines) ja Susanna Mustonen.

Hinnat: Ennakkoilmoittautuminen edulisemmin 8€ (Forpk jäsenille 5€) 30.10.-15.11.2022. Kun ilmoitaudut lomakkeen kautta, saat vahvistusviestin yhteydessä maksulinkin, jonka kautta pääset maksamaan osallistumismaksun. Paikan päällä ilmoittautuminen kaikille 10€.

Aikataulu
Ilmoittautuminen alkaa ja hallin ovet aukeavat klo 17.15
Lapsi-koira ja veteraani-kehät alkavat klo 18.00
Isot ja pienet pennut edellisien kehien päätyttyä ja sen jälkeen isot ja pienet aikuiset.

BIS-kehä illan lopuksi, johon osallistuvat veteraanien 1., pienten ja isojen pentujen punaisten ja sinisten 1., pienten ja isojen aikuisten punaisten ja sinisten 1.

Tapahtumaa sponsoroi (lista päivittyy)

- Musti ja Mirri Forssa

- Makuliha (Tammela)

- K-Rauta Forssa

- Eerikkilä Sport & Outdoor Resort

Osallistuvien koirien tulee olla rokotettu Suomen Kennelliiton sääntöjen mukaan, ota siis rokotustodistus mukaasi. Huomioithan, että tehoste sekä rabies rokotteesta on kulunut vähintään 21 vrk, jotta varoaika täyttyy pennuilla.

Paikan päälle ei saa tulla kipeänä ja muistetaan hyvä hygienia (hallissa vesi wc ja käsidesejä).

Pyritään pitämään halli siistinä. Jos koira vahingossa tekee tarpeensa sisätiloihin, on jätössakko 10€, joka tulee maksaa välittömästi joko käteisellä, pankkikortilla tai verkkokaupassa.
Hallin lämpötila on n. +10-15 astetta

Paikalla pieni buffa, josta esim. helpotusta kahvihampaan kolotukseen tai maistuvat kisamakkarat. Buffassa käy käteinen sekä pankkikortti maksuvälineenä.

Tiedustelut: fopkry(a) gmail.com