Hallin ja kentän käyttösääntöjen muutokset koskien pikkupentuja

1.4.2023

Johtokunta on jäsenten pyynnöstä tarkastellut 24.10.2022 kokouksessaan hallin ja kentän käyttösääntöjä koskien pikkupentujen rokotusmääryksiä ja ja tehnyt niihin muutoksia.

*Oman pikkupennun/pikkupentujen kanssa treenaaminen yksityisvuorolla (omistajan harkinnan mukaan ja vastuulla) on sallittua.

*Voit treenata yksityisvuorolla oman harkintasi mukaan, niin että treeneissä on oman taloutesi  tai toisen talouden aikuisia koiria, kuitenkin niin että pentu/pennut ovat samasta taloudesta (lisätty 1.4.2023).

*Useamman talouden pentujen tapaaminen seuran tiloissa ei ole sallittua ennen rokotusten voimaantuloa.

*Pikkupennun sosiaalistamisvierailut vakioryhmiin voidaan sopia kouluttajan kanssa etukäteen kuitenkin niin, että vain yksi pentu kerrallaan on sosiaalistumassa.

*Seuran järjestämissä massatapahtumissa noudatetaan Kennelliiton rokotussuosituksia.

*Pentu-ja virikekoulun rokotusmääräykset pysyvät ennallaan (oltava molemmat rokotukset voidakseen osallistua).

Uudet käyttösäännöt ovat voimassa välittömästi.