VIRIKEKOULU

19.12.2023

VIRIKEKOULU

Virikekoulu jatkuu 17.1.2024 alkaen keskiviikko-iltaisin klo 17-18.

Kaikille harrastustaivalta aloitteleville ja kotikoirille sekä heidän omistajilleen, oma touhuryhmä keskiviikkoisin mahdollisuuksien mukaan. Tule mukaan milloin vain.​​

Näillä tunneilla pääset tutustumaan eri lajeihin ja opettelemaan rauhoittumista sekä perustaitoja. Annetaan vinkkejä koiran motivoimiseksi ja virikkeitä kotikäyttöön.

Yhteisen tekemisen kautta, yhteistyö sujuvammaksi. Koulutus ei ole ongelmakoirille.

Mukaan tarvitset: koiralle kiinnostava lelu ja/ tai paljon maistuvia nameja, vesipullon ja juomakupin, pannan tai valjaat, sekä taluttimen, itselle sisäkengät (jos hallissa).

Jokainen virikekouluun osallistuva on vastuussa oman koiransa käytöksestä ja koiransa aiheuttamista vahingoista.
Huolehdithan riittävästä ulkoilutuksesta vahinkojen välttämiseksi. Hallissa on pissasakkovelvoite vahingon sattuessa.

Viirikekoulun vetäjinä toimivat

Sisko Anttila, Vilma Parkkamäki, Tanja Iivanainen, Pinja Pirttilä,  Anna-Stiina Aalto, Sari Kouri, Anita Viitanen, Teija Karjunen, Paula Ojanen ja Minna Nikander vuoroviikoin.

Tiedustelut fopkry(at)gmail.com

Rajoitettu osallistujamäärä!!

Maksimissaan 6 ensiksi ilmoittautunutta/ ryhmä pääsee ks. viikon koulutukseen mukaan.

Ilmoittautuminen tapahtuu

facebookryhmässä viimeistään tiistaihin klo 12.00 mennessä.
Jokaiselle keskiviikolla avataan oma keskustelu, jonka alle kommentoimalla ilmoittaudutaan. Samalla myös ilmoitetaan, jos koulutuskerta pidetään ulkokentällä Viksbergissä. "Huutelussa" selviää myös viikon treeniaihe, sekä kouluttaja.

Osallistumismaksu tulee suorittaa etukäteen

verkkokaupassa https://forpk.vilkas.shop/c/tuotteet/pentu-ja-virikekoulu
Osallistumismaksu jäsenet 5€/ kerta, ei jäsenet 10€/ kerta. Maksu tulee suorittaa 24h kuluessa ilmoittautumisesta.

ForPk jäsenet
Huomioi, että sinun tulee kirjautua sisälle verkkokauppaan maksun yhteydessä, jotta hinta päivittyy jäsenhinnaksi ostoskorissa. Jäsenhinnan saamiseksi sinun tulee olla ennalta jo rekisteröitynyt käyttäjä ja sinulle on myönnetty jäsenetuudet voimaan.

Virikekoulun facebook-ryhmä

Virikekoulu https://www.facebook.com/groups/4005114626199948

• Maksut etukäteen verkkokaupan kautta, jotta saadaan käteisen rahan käsittelyä vähennettyä.