Kenttä

Kassimäen treenikenttä

Treenikenttä sijaitsee Loimalammintien varressa Forssan Viksbergissä.

Kenttä on keskustan suunnasta tultaessa hieman lentokentän jälkeen tien vasemmalla puolella. Kentälle johtava tie kääntyy juuri ennen kenttää. Kenttä näkyy Loimalammintielle.

Someron/ Torron suunnasta tultaessa alitetaan valtatie 2. eritasoristeys keskustan suuntaan jatkaen. Kenttä on heti Maneesitien jälkeen tien oikealla puolella.

Kenttä on kivituhkapohjainen ja kolmelta sivulta aidattu.

Kenttä on Forssan Palveluskoirien jäsenien käytössä vapaina aikoina. Aika varataan ajanvarauksesta, joka löytyy samasta ajanvarauksesta kuin hallin ajanvaraus. (Sarake Viksbergin ulkokenttä).

Välinekontin koodin saa kenttä/ hallivastaavalta.

Kenttää vuokrataan myös seuran ulkopuolisien käyttöön. Tiedustelut hallin/ kentän yhteyshenkilölle Yhdistys

Forssan Palveluskoirien kentän säännöt

Kenttä on ainoastaan treenikäyttöä varten tarkoitettu eli se ei ole koirapuisto. Koiran pitää aina olla hallinnassa ja mahdolliset kakkavahingot pitää korjata pois. On varmasti kaikkien kävijöiden etu, että urosten ei anneta merkkailla aitojen sisäpuolelle. Koirat tulee ulkoiluttaa kentän ulkopuolella hyvin ennen treenaamaan siirtymistä. Pidetään treenipaikka siistinä ja viihtyisänä, jotta kaikkien on mukava tulla paikalle.

Kentän käyttäjän muistilista:

• kenttä on käytössä jäsenille ilmaiseksi elokuun ajan. Muista tehdä varaus ajoissa, sillä kenttä on lukittu ja avainboksin koodin saa osoitteesta fopkry@gmail.com Vastaus ei välttämättä tule heti samana päivänä.

• Pyydä samalla tarvittaessa avainkoodi välinekonttiin. Keltaisessa kontissa on agility- ja rally-välineet ja valkoisessa tokon.

• Seuraamme kentän asianmukaista käyttöä ja sinne on asennettu kameravalvonta. Älä siis anna koodia muille. On tärkeää, että jokainen kenttää käyttävä pyytää henkilökohtaisesti koodinsa.

• Syyskuusta alkaen kentän ja treenivälineiden käyttö maksaa jäsenistölle 5 € / tunti (ei rajoitusta, montako jäsentä treenaamassa) . Varaus tulee maksaa verkkokaupassa heti vuoron varaamisen jälkeen.

• Jos menet kentälle jonkun seuran ulkopuolisen kanssa, tee varaus seuran sähköpostin kautta, sillä maksu on silloin eri ja riippuu ajanvarauksen pituudesta ja millaiseen käyttöön varaus tehdään. Kentän välineistöä vuokrataan myös ulkopuolisille. Tapahtumien järjestäminen pitää aina hyväksyttää etukäteen johtokunnalla. Yhteydenotto fopkry@gmail.com

Harjoittelijan vastuu

• Jokainen treenaa OMALLA vastuullaan ja vastaa sekä itselleen ja koiralleen sattuneista vahingoista että mahdollisista ulkopuolisille aiheutetuista vahingoista.

• Kentän käyttäjä sitoutuu noudattamaan kentän sääntöjä ja vastaa siitä, että kenttä on lähdettäessä samassa kunnossa kuin tultaessa.

• Kentälle tulevien koirien tulee olla terveitä ja Suomen kennelliiton määräysten mukaisesti rokotettuja.

• Kentän käyttäminen omatoimitreeneihin on mahdollista vapaina olevina aikoina Forssan Palveluskoirien jäsenillä.

Siisteys

• Pidä kenttä ja sen ympäristö siistinä. Siivoa roskasi ja koirien jätökset roskiksiin.

• Ulkoiluta koirasi kunnolla ennen harjoituksia ja tarvittaessa harjoitusten välillä.

• Pyri viemään roskat mukanasi, jottei kentälle kertyisi ylimääräistä roskaa.

Ohjeita

• Siirräthän esteitä nostamalla, ei raahaamalla.

• Kentän esteet ovat koiria varten. Huolehdi, että lapsesi eivät kiipeile esteillä.

• Kentälle tai parkkipaikalle ei saa heitellä tupakan natsoja.

• Kenttä on tyhjennettävä treenien jälkeen esteistä ja laitettava niille merkityille paikoille.

• Useamman omatoimitreenaajan sattuessa paikalle yhtä aikaa, sopu antaa tilaa.

Säännöt ovat nähtävillä internetsivuilla. Forssan Palveluskoirat pidättää oikeuden muuttaa sääntöjä.