KORONAVIRUS TIEDOTTEET/ RAJOITUKSET

1.3.2021

Päivitetty 1.10.2021

Ohjeistusta hallilla treenaaville ja kävijöille!

Avin tiedote

Forssan Palveluskoirien hallin suunnitelma lähikontaktien estämiseksi

Forssan Palveluskoirien hallitilat mahdollistavat lähikontaktien välttämisen täysin ja yli kahden metrin turvaetäisyyksiä on helppo pitää. Hallin käyttäjällä on mahdollisuus pestä kädet WC-tiloissa ja käyttää käsihuuhdetta. Käsihuuhteet sijaitsevat sisäänkäynnin yhteydessä ja kentän laidoilla. Hallin siivousta on tehostettu. Asiakkaita on tiedotettu ohjeista ja säädöksistä aktiivisesti.

Hallin käyttäjät noudattavat annettuja ohjeita:

• Vältetään kohtaamisia vuoron vaihtuessa ja vältetään lähikontakteja yhtäaikaa hallissa olevien kanssa.

• Hallin on ehdottomasti oltava tyhjä vuoron päättyessä (poistutaan 5 minuuttia ennen vuoron loppua). Omaa vuoroa tulee odottaa ulkona.

• Mikäli vuokraaja joutuu perumaan karanteenin tai koronaoireiden vuoksi varatun vuoronsa, vuoro pyritään ensisijaisesti siirtämään toiseen ajankohtaan. Vuokraajan tulee olla yhteydessä halli vastaavaan sähköpostitse mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään ennen vuoron alkua.

• Hallin käyttäjien on syytä varautua hallin sulkemiseen lyhyellä varoitusajalla huomioiden Forssan kaupungin ja viranomaisten ohjeistukset ja suositukset.

• Nämä säännöt ovat voimassa kunnes viranomaiset toisin suosittelevat/määräävät.

MIKÄLI NÄITÄ SÄÄNTÖJÄ EI NOUDATETA, HALLI JOUDUTAAN SULKEMAAN.

Yllä mainittujen toimien lisäksi, on ERITTÄIN tärkeää pitää mielessä:

• Hallille tullaan vain täysin terveenä.

• Huolehdi käsi- ja yskimishygieniasta.

• Käytä maskia suositusten mukaisesti.

• Vältä kontakteja ja pidä etäisyyttä muihin. HUOM! Etäisyyttä toisiin pidettävä yli 2 metriä.

♢ KUUKAUSIKORTTILAISILLE ♢

Hallilla voi treenata ainoastaan varatulla vuorolla. Kuukausikorttilaiset varaavat vuoron varauskalenterin kautta.

♢♢ Hallin on ehdottomasti oltava tyhjä varatun vuoron päättyessä ♢♢

Lisätietoa saat tarvittaessa halli vastaavalta belgauk [ö] gmail.com

Seuraamme ForPk hallituksen toimesta jatkuvasti viranomaisten ohjeistuksia koronaan liittyen ja reagoimme tarvittaessa niiden mukaisesti, jos ohjeistus muuttuu.

Vanhat Koronavirus tiedotteet