KORONAVIRUS TIEDOTTEET/ RAJOITUKSET

23.8.2020

Seuraamme ForPk hallituksen toimesta jatkuvasti viranomaisten ohjeistuksia koronaan liittyen ja reagoimme tarvittaessa niiden mukaisesti, jos ohjeistus muuttuu.

KUN TULET HALLILLE ensimmäiseksi mene pesemään kädet. KUN LÄHDET HALLILTA pese kädet ja lähtiessäsi avaa ovi katkaisimesta ja pyyhi katkaisin sekä ovenkahva (huuhdetta ja paperia löytyy oven läheisyydestä). Hyväksi on myös viimeiseksi pyyhkäistä pinnat, joihin olet koskenut, ennen kuin lähdet hallilta.

ÄLÄ TULE SAIRAANA hallille/ treeneihin (edes hiukan flunssaisena).
YSKI/ AIVASTA EHDOTTOMASTI PAPERIIN TAI HIHAAN, ei ilmaan tai käsiin.

PESE KÄDET huolellisesti ja USEIN ohjeistuksen mukaan. Hallilta on viety käsipyyhkeet pois ja kädet kuivataan paperiin. ÄLÄ laita käsien kuivaus papereita wc pönttöön!

PIDÄ TURVAVÄLI - Toisiin henkilöihin olisi hyvä pitää kohtelias etäisyys (esim. hihnan pituus tai vähintään 2 metriä). TURVAVÄLIÄ NOUDATETAAN hallissa sekä ulkokentällä treenatessa.

Jos kuulut RISKIRYHMÄÄN tai lähipiirissäsi on riskiryhmään kuuluvia, mieti tarkkaan onko turvallista tulla hallille/ treeneihin.

JOS OLET OLLUT TEKEMISISSÄ tiedettävästi altistuneen kanssa, ole ystävällinen ja jää tartuntavaaran vuoksi pois hallilta/ treeneistä. Ethän halua sairastuttaa kavereitasi ja muita treenaajia, joista osa saattaa kuulua jopa riskiryhmään.
Jos viranomaiset toteavat sinulla TARTUNNAN / läheiselläsi tartunnan ja joudut karanteeniin ja olet treenannut hallilla/ kentällä 14vrk sisällä, olethan välittömästi yhteyttä lajivastaavaan / hallin yhteyshenkilöön.

JOS OLET MATKUSTANUT ulkomailla tai perheenjäsenesi on matkustanut, älä tule halliin 14vrk sisällä matkasta.

Vanhat Koronavirus tiedotteet