KORONAVIRUS TIEDOTE

13.3.2020

Seuraamme ForPk hallituksen toimesta jatkuvasti viranomaisten ohjeistuksia koronaan liittyen ja reagoimme tarvittaessa niiden mukaisesti, jos ohjeistus muuttuu.

PÄIVITYS 17.3.2020

FORSSAN PALVELUSKOIRIEN HALLI ON SULJETTU 18.3.-13.4.2020

Hallilla treenaaminen on tällä aikavälillä kielletty.
Kaikki koulutukset on peruttu tältä ajalta, ja lisäksi tapahtumat on peruttu 31.5. asti.

Maksettuja koulutusmaksuja (kausimaksut) ja omatoimitreenimaksuja (kuukausikortit, yksityisvuorot) ei palauteta. Tarvittaessa voi hakea omat tavaransa hallilta pois keskiviikon 18.3. aikana, mutta treenaaminen ei ole enää keskiviikkonakaan sallittua.
Suositeltavaa on, ettei myöskään tiistaina 17.3. enään treenata vakiovuorolla.

Osaltamme osallistutaan näin koronaviruksen taltuttamiseen.
Kiitos ymmärryksestä tilanteeseen!

Viranomaisten muutettua suositustaan myös hallin toiminta normalisoituu.

Forssan Palveluskoirien johtokunta seuraa tiiviisti tilannetta ja tiedottaa rajoitusten muutoksista.
Yhteyshenkilönä vallitsevassa tilanteessa johtokunnan ja jäsenistön välillä toimii jäsensihteeri belgauk [ö] gmail.com

TIEDOTTEITA

Suomen hallitus

Suomen Agilityliitto

TIEDOTE 13.3.2020

ÄLÄ TULE SAIRAANA hallille (edes hiukan flunssaisena).

PESE KÄDET huolellisesti ja USEIN ohjeistuksen mukaan. Hallilta on viety käsipyyhkeet pois ja kädet kuivataan paperiin. ÄLÄ laita käsien kuivaus papereita wc pönttöön!

YSKI/ AIVASTA EHDOTTOMASTI PAPERIIN TAI HIHAAN, ei ilmaan tai käsiin.

PIDÄ TURVAVÄLI - Toisiin henkilöihin olisi hyvä pitää kohtelias etäisyys (esim. hihnan pituus tai 1 metri).

Jos kuulut RISKIRYHMÄÄN tai lähipiirissäsi on riskiryhmään kuuluvia, mieti tarkkaan onko turvallista tulla hallille.

JOS OLET OLLUT TEKEMISISSÄ tiedettävästi altistuneen kanssa, ole ystävällinen ja jää tartuntavaaran vuoksi pois hallilta. Ethän halua sairastuttaa kavereitasi ja muita hallin käyttäjiä, joista osa saattaa kuulua jopa riskiryhmään.

JOS OLET MATKUSTANUT ulkomailla tai perheenjäsenesi on matkustanut, älä tule halliin 14vrk sisällä matkasta.

Jos viranomaiset toteavat sinulla TARTUNNAN / läheiselläsi tartunnan ja joudut karanteeniin ja olet treenannut hallilla 14vrk sisällä, olethan välittömästi yhteyttä lajivastaavaan / hallin yhteyshenkilöön.

OHJATTUJA TREENEJÄ EI OLE TOISTAISEKSI, tilannetta seurataan ja ilmoitetaan, kun tilanne palautuu ennalleen. Ryhmäläiset saavat käydä treenaamassa oman ryhmän vakiovuoroilla ja kouluttajat kouluttaa, jos ovat paikalla. Ilmoittelu osallistumisesta menee samanlailla, kuin tähänkin asti. Vakioryhmien peruutuspaikkoja ei ole käytössä, niin kauan kuin poikkeustila on voimassa.

PENTU- JA VIRIKEKOULU on toistaiseksi tauolla ja jatkumisesta ilmoitellaan.

VALMISTA AGILITY RATAA ei ole hallilla toistaiseksi, vaan vakioryhmä vuoroilla kävijät rakentavat ja purkavat esteet pois kentältä.

YKSITYISVUOROJEN varausta ei ole rajoitettu toistaiseksi. Asiasta tiedotetaan, jos nähdään tarpeelliseksi rajoittaa. Muista hygienia ja ohjeistus myös yksityisvuoroilla käydessä ja pyritään välttämään kontakteja.

Suomen Kennelliitto, Suomen Palveluskoiraliitto sekä Suomen Agilityliitto ovat peruuttaneet kaikki kokeet ja kilpailut 31.5.2020 asti.

Suomen hallitus päätti 12.3.2020 rajoittaa yleisötapahtumien järjestämistä koronavirustartuntojen estämiseksi. Päätöksen mukaan kaikki yli 500 hengen yleisötilaisuudet perutaan 31.5.2020 saakka. Aluehallistovirasto on antanut määräyksen 13.3.2020 perua ainakin 12.4. asti yli 500 hengen tapahtumat. Aluehallintovirastot varautuvat siihen, että päätösten voimassaolon umpeutuessa saattaa olla tarve harkita uusia vastaavia päätöksiä.

Viralliset rally-toko kisat 28.3. perutaan ja ilmoittautuneisiin tullaan olemaan yhteydessä.
Rally-tokon 18.3. ratatreenit on peruttu. Pitkäperjantain 10.4. agility epikset on peruttu.
Maksullisten koulutusten ajankohdan muutoksia selvitetään ja tullaan tiedottamaan.

Tiedotteita

AVI:n tiedote