Rally-tokon alkeiskurssi 3.2.2022 alkaen

3.2.2022

Forssan Palveluskoirat järjestää rally-tokon alkeiskurssin lämpimässä Puutarhakadun hallissa 3.2.2022 alkaen.

Kurssi on tarkoitettu koirakoille, joita kiinnostaa rally-toko tai jotka haluavat harrastaa jotain kivaa yhdessä. Kurssille osallistuvan ei tarvitse tietää liikkeitä, vaan kurssilla käydään läpi säännöt ja alokasluokan liikkeet. Ohjaaja voi olla jo vanha rallatteli ja osallistut aloittelevan koirasi kanssa.

Kurssilla eduksi on, että koira kykenee toimimaan useamman koirakon treeneissä. Harjoituksia tehdään yksinään sekä useamman koirakon ollessa yhtä aikaa kentällä. Koiran olisi hyvä osata käskystä istua ja mennä maahan, sekä hallita jonkinlainen kontakti ja seuraaminen. Ohjaajan olisi hyvä tuntea vasen ja oikea sekä laskea kolmeen asti.

Kouluttaja toimii rally-toko harrastaja Tanja Iivanainen

Koulutus on torstaisin 3.2.2022 alkaen klo 19.00. Yksi koulutuskerta kestää 1,5h kerrallaan (poikkeuksena kurssin ensimmäinen ja viimeinen kerta 2h). Ryhmässä on max. kuusi koirakkoa.
Kurssi kestää kuusi kertaa.

Hinnat
35€ ForPk jäsenet
50€ ei jäsenet

Ilmoittautumisen vahvistus viestissä saat linkin verkkokauppaan, jonka kautta kurssi tulee maksaa välittömästi. ForPk jäsenet huomioikaa, että pitää olla rekisteröitynyt verkkokaupan käyttäjäksi ja
jäsenetuudet tulee olla myönnettynä, jotta saa ostettua jäsenhintaan koulutuksen.

Ilmoittautumiset ForPk jäsenet 3.1 - 22.1.2022,  ulkopuoliset 10.1 - 22.1.2022 lomakkeen kautta.

Tiedustelut fopkry [ö] gmail.com