Hoopers tutustumispäivät 11.6. ja 18.6.2021

11.6.2021

18.6. päivään voi ilmoittautua 12.6. asti lomakkeen kautta, vapaita paikkoja klo 18 ja 19 ryhmissä.

Oletko kuullut hoopersista vai onko se täysin vieraslaji?
Nyt sinulla on mahdollisuus päästä ensimmäisten joukossa tutustumaan Hoopersiin Forssan seudulla.

Hoopers - agilityn tyylinen vauhdikas laji, ilman hyppyjä, kiipeämisiä ja tiukkoja käännöksiä.
Koira suorittaa rataa juosten kentällä vanteiden ja putkien läpi ja kiertää tynnyreitä ohjauksen mukaisesti. Radat ovat virtaavia ja agilityyn verrattuna suoria. Esteet voivat olla lähellä toisiaan ja putket ovat usein lyhyitä ja suoria. Taitojen kehittyessä ylemmissä luokissa koiraa ohjataan kauempana kuin agilityssa. Lajissa koirakko edistyy nopeasti alkeista ratasuoritukseen, sillä esteiden opettelu on koiralle helppoa ja niitä on vähän. Perusesteet ovat vanne (puolikaaren muotoinen portti), putki ja kierrettävä ”tynnyri”.
Hoopersissa koira saa purkaa juoksemisen riemuaan turvallisella tavalla yhdessä ohjaajan kanssa. Lajin harjoittelu parantaa koiran valmiuksia agilityyn, parantaa koiran suhdetta ohjaajaan, lisää koiran työskentelyn itsenäisyyttä sekä etäisyyttä ohjaajasta ja ilahduttaa eläkkeelle jääneitä agilitykoiria.
Hoopers sopii hyvin vauhdikkaille koirille, pennuille, agilitysta eläköityneille koirille sekä koirille, joille hyppääminen ja tiukat käännökset eivät ole suositeltavia rakenteeseen tai terveyteen liittyvistä syistä. Laji sopii kaikenikäisille ohjaajille eikä välttämättä vaadi ohjaajalta juoksemista.

Päivät 11.6. ja 18.6.2021
Paikka Forssan Palveluskoirien halli Puutarhakatu 7, Forssa
Kouluttajana toimii lajia opettava Kairi Salik
Koulutus on neljän koirakon tunnin ryhmissä.

Hinnat jäsenet 21€/päivä, ei jäsenet 29€/päivä

Ilmoittautuminen 9.5.- 12.6.2021
Lomakkeen kautta voi ilmoittautua 18.6. päivään

Koulutus tulee maksaa kolmen vuorokauden sisällä ilmoittautumisesta.
Ilmoittautumisen jälkeen annettuun sähköpostiosoitteeseen tulee automaattisesti  vahvistusviesti, jossa maksutiedot.

Ilmoittautumislomake

Tiedustelut