Näyttelykoulutusta maaliskuussa

6.3.2021

Forssan Palveluskoirien hallilla (Puutarhakatu 7, Forssa) pidetään 6.3., 13.3. ja 20.3.2021 näyttelykoulutus.

Koulutuspäivät ovat erilliset ja niihin ilmoittaudutaan jokaiseen erikseen. Koulutus on lauantaisin klo 13.00 ja tarvittaessa toinen ryhmä klo 14.00.

Koulutuksessa harjoitellaan tuomarin käsittelyssä olemista ja mm. hampaiden katsomista sekä itse hampaiden näyttämistä, ryhmässä ja yksinään liikkumista. Pöytä roduilla on pöytä käytössä. Ja vallitsevan tilanteen mukaisesti myös opetellaan, kun tuomarin kädet haisevat desinfiointiaineelle (tätä varmasti on edessä tulevissa näyttelyissä).

Koulutukset pidetään hallissa 4 hengen ryhmässä. Vetäjänä toimii Teija Karjunen

Yhteen ryhmään otetaan 4 koirakkoa ja jos kaksi ryhmää, paikat jakautuvat ilmoittautumis järjestyksessä. Koulutus kerta kestää  n. 45 minuuttia.

Hinnat ForPk jäsenet 5€/koirakko/krt, ei jäsenet 10€/koirakko/krt
Koulutus tulee maksaa kahden vuorokauden sisällä ilmoittautumisesta. Maksuohjeet saapuvat automaattisesti annettuun sähköpostiosoitteeseen ilmoittautumisen jälkeen vahvistusviestin yhteydessä.

Ilmoittautuminen 6.3. päivään viimeistään 5.3 https://forssanpalveluskoirat.yhdistysavain.fi/lomakkeet/nayttelytreenit-6-3-2021/
Ilmoittautuminen 13.3. päivään viimeistään 11.3. https://forssanpalveluskoirat.yhdistysavain.fi/lomakkeet/nayttelytreenit-13-3-2021/
Ilmoittautuminen 20.3. päivään viimeistään 18.3 https://forssanpalveluskoirat.yhdistysavain.fi/lomakkeet/nayttelytreenit-20-3-2021/
Lomakkeet sulkeutuvat automaattisesti, kun paikat ovat täynnä.

Tiedustelut: Jenni belgauk [ät] gmail.com