Lemmikkivalokuvauspäivä 7.11.2020

7.11.2020

Studio Murun lemmikkeihin erikoistunut kuvaaja Mia Majakero tulee pitämään seuran jäsenille suunnatun lemmikkivalokuvauspäivän 7.11.2020 hallillemme klo 10-16.30. Hinta ForPk jäsenille 25€/ 3 kuvaa.

Mian kuviin voit tutustua https://www.studiomuru.fi ja facebookin sivulla
https://www.facebook.com/Studio-Muru-231138397295131/ .
Kuvaajalla on mukana muutama tausta vaihtoehto, joista voi valita yhden omiin kuviinsa. Mukaan voi halutessaan tuoda omaa kuvausrekvisiittaa (esineitä, tietyn alustan/tyynyn tms.).

Ajanvaraus etukäteen lomakkeella. HUOM! Varaus on sitova ja jos perut aikasi jostain syystä 24.10. jälkeen, olet vastuussa maksamaan varatun ajan jos siihen ei löydy korvaajaa.
Lomake sulkeutuu, kun kaikki ajat ovat täynnä. Jos kaikki ajat eivät ole varattu jäsenille 24.10. mennessä, loput ajat saataville ei-jäsenille hintaan 30€ (sis. kuvausmaksun ja hallivuokran osuuden 5€).

Jokaiselle ajan varanneelle on varattu 20min henkilökohtaista kuvausaikaa, jonka aikana voidaan kuvata yksi tai useampi perheen lemmikki. Myös omistaja voi olla lemmikin kanssa kuvassa. Laitathan
ennakkotietona ilmoittautumislomakkeelle tiedon kuvaajalle, montako kohdetta (eläintä/ihmistä) on varaamaasi kuvaus aikaan tulossa.

Kuvausajat ajoittuvat klo 10.00-13.00 (9 aikaa, 20min/varaus) ja 13.30-16.30 (9 aikaa, 20min/varaus).
Laitathan lomakkeelle myös tiedon, jos haluat toivoa jotain tiettyä aikaa tai esim. aamu-/iltapäivä ei sovi sinulle missään nimessä. Lopullinen aikataulu vahvistetaan paikan varanneille n. viikkoa ennen kuvauspäivää.

Kuvauksen hinta on 25€. Kuvaaja ottaa paljon kuvia ja niistä omaan käyttöön täysin oikeuksin saa 3kpl digitaalisessa muodossa. Jos kuvauksessa on perheestä useampi kohde, on mahdollista ostaa useamman kuvan käyttöoikeus itselle hintaan 5€/kuva. On mahdollista myös varata 2 peräkkäistä aikaa, jos perheessä on paljon kuvattavia (suositus, jos kuvataan enemmän kuin 2 lemmikkiä).

Ajanvarauslomake

Lisätiedot kuvauspäivästä Pinjalta pinja.pirttila [ät] surffi.net