Rally-toko alkeiskurssi alkaa 8.9.2020

8.9.2020

Rally-tokon alkeiskurssi syyskuussa tiistaisin klo 18-19.30.

Rally-tokon alkeiskurssilla käymme läpi alokasluokan liikkeitä, joiden avulla voit parantaa myös arjen tottelevaisuutta, sekä tutustumme rally-tokon sääntöihin.

Kurssi sopii kaikenikäisille ja -rotuisille koirille ja ei vaadi aiempaa harrastustaustaa ohjaajalta. Toivottavaa olisi, että koira osaisi mennä istumaan ja maate käskystä, liikkua hallitusti ohjaajan mukana ja ohjaaja osaa laskea kolmeen sekä erottaa vasemman ja oikean toisistaan ;) Toki näitäkin kaikkia treenataan ahkerasti kurssin aikana.

Käymme aluksi läpi ALO-luokan liikkeet erillisinä tehtävinä, yhdistäen kurssin loppupuolella vähitellen liikkeitä radoiksi koirakoiden tason mukaisesti.

Kouluttajajana toimii seuran rally-tokon lajivastaava Pinja Pirttilä.

Ajankohta: 4x tiistaisin (8.9, 15.9., 22.9., 29.9).klo 18-19.30 Palveluskoirien hallilla. Ensimmäisellä kerralla poikkeuksellisesti kesto 2h (18-20), josta osa teoriaa ilman koiria.

Kurssille otetaan 6-8 koirakkoa.

Kurssin jälkeen on mahdollista hakea vakioryhmäpaikkaa ALO-tasoisesta ryhmästä. Kurssin jälkeen vakioryhmässä jatkaminen edellyttää ForPk.n jäsenyyttä.

Hinnat
35€ ForPk jäsenet
50€ ei jäsenet

Ilmoittautumiset 18.-31.8. lomakkeen kautta
Lomake sulkeutuu automaattisesti, kun kaikki paikat on varattu.
Maksuohjeet tulevat info-viestin yhteydessä 31.8. jälkeen.

Tiedustelut: pinja.pirttila [ät] surffi.net