Näyttelykoulutus 25.7. ja 28.7.2020

25.7.2020

Forssan Palveluskoirien hallilla (Puutarhakatu 7, Forssa) pidetään 25.7. ja 28.7. näyttelykoulutus.

Koulutuspäivät ovat erilliset ja voit ilmoittautua molempiin tai toiseen vain. Lauantain 25.7, koulutus on klo 11.00 ja tiistain 28.7. koulutus on klo 17.30.

Koulutuksessa harjoitellaan tuomarin käsittelyssä olemista ja mm. hampaiden katsomista sekä itse hampaiden näyttämistä, ryhmässä ja yksinään liikkumista. Pöytä roduilla on pöytä käytössä. Ja vallitsevan tilanteen mukaisesti myös opetellaan, kun tuomarin kädet haisevat desinfiointiaineelle (tätä varmasti on edessä tulevissa näyttelyissä).

Koulutukset pidetään ulkona hiekalla tai nurmella. Huonon sään sattuessa hallissa sisällä. Vetäjinä toimivat näyttely harrastajat Susanna Mustonen ja Jenni Lahtonen.

Yhteen koulutus kertaan otetaan maksimissaan 8 koirakkoa ja koulutus kerta kestää n. tunnin.
Hinnat ForPk jäsenet 5€/koirakko/krt, ei jäsenet 10€/koirakko/krt

Ilmoittautuminen 25.7. päivään viimeistään 23.7. https://forssanpalveluskoirat.yhdistysavain.fi/lomakkeet/nayttelytreenit-25-7-2020/
Ilmoittautuminen 28.7. päivään viimeistään 27.7. https://forssanpalveluskoirat.yhdistysavain.fi/lomakkeet/nayttelytreenit-28-7-2020/
(huom! molemmille päiville oma lomake). Lomakkeet sulkeutuvat automaattisesti, kun paikat ovat täynnä.

Maksu ohjeet ja info tulee lähempänä koulutusta.

Tiedustelut: Jenni belgauk [ät] gmail.com