Palkkapäivä-koulutus lauantaina 7.3.2020 - Opi palkkaamaan oikein koiraasi!

7.3.2020

Oikeanlainen ja koiraa motivoiva palkkaaminen on harrastamisen a ja o lajista riippumatta. Koulutuspäivässä pohditaan palkkaukseen ja motivointiin liittyviä haasteita. Tiedätkö mitä koirasi oikeasti haluaa tai miten palkkausta voi opettaa? Koulutus antaa hyödyllistä tietoa jokaiselle harrastajalle lajista ja harrastustaustasta riippumatta.

Päivä alkaa teoriaosuudella klo 10.00-11.30, jonka jälkeen käytännön harjoitukset aiheeseen liittyen klo 12.00-16.00.

Mukaan mahtuu 8 koirakkopaikkalaista, joiden kanssa yksityisopetuksessa pohditaan toteutettujen harjoitusten ja käytettyjen palkkioiden sopimista omaan treenamiseen. Jokaiselle koirakolle on varattu 30min henkilökohtaista ohjausaikaa. Lisäksi saatavilla kuunteluoppilaspaikkoja, jolloin luennon lisäksi mahdollista seurata loppupäivä käytännön harjoituksia.

Ilmoittautuminen alla olevan lomakkeen kautta ForPk jäsenet 7.1.-7.2., kaikille avoin ilmoittautuminen 8.2.-22.2.2020.
Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä ja lähtökohtaisesti 1 koirakkopaikka/ohjaaja.

Koirakkopaikka ilmoittautuminen
Kuunteluoppilas ilmoittautuminen

Koulutuksen hinta koirakkopaikkalaisille 30€ (sis. teoriaosuuden, 30min hlökohtaisen treeniajan ja muiden koirakoiden suoritusten seuraamisen) ja kuunteluoppilaille (sis.teoriaosuuden ja koirakoiden suoritusten seuraamisen) 15€.

Jos paikkoja jää ilmoittautumisajan päätyttyä, myös ei-ForPK jäsenillä mahdollista ilmoittautua hintaan 35€ koirakkopaikka (sis.hallimaksun, teoriaosuuden, 30min treeniajan) tai 20€/kuuntelijapaikka (sis. hallimaksun, teoriaosuuden ja koirakoiden suoritusten seuraamaisen).

Ilmoittautuneille laitetaan tarkempi aikataulu ja maksuohjeet sähköpostilla ilmoittautumisajan päätyttyä. Ilmoitathan myös jos sinulla on aikataulutoive koirakkopaikan sijoittamisen suhteen.

Kouluttajana on Minna Lepistö, jonka harrastuksissa kahden australiankelpien kanssa on pohjana monipuolinen palkitseminen.

"Toimivat palkkiot ovat kouluttamisen edellytys ja pohja toimivalle luottamukselliselle yhteistyölle koiran kanssa lajista riippumatta. Itselläni on takana monipuolista koiraharrastusta vuodesta -85, ja lajeina ovat olleet toko, agility, rallytoko, paimennus, nosework, hajuerottelu, pk-haku/jälki/viesti. Osasta lajeista on myös kilpailukokemusta. Minulla on paljon kokemusta erilaisten koirakoitten ja ihmisten ohjaamisesta, ja pyrin kouluttautumaan jatkuvasti, jotta käytössä olisi uusin tietotaito oppimisesta. Tällä hetkellä kotoa löytyy vastaavina opetusmestareina-harrastuskavereina (toko, rallytoko, paimennus, nosework) kelpiet Hippa 7v, jonka kanssa on myös itselle uutena saanut harjoitella palkkionvalintaa, ja Voima 1 v, joka opettaa uutena minulle omaehtoisuuden kautta hoitotoimia ja käsittelyä. Lisäksi koiralaumaani täydentävät eläkeläisschipperket Oikku 12 v ja Oma 6 v."
-Minna