Rally-toko epikset 27.1.2018

27.1.2018

Forssan Palveluskoirat järjestää epävirallisen rally-tokokilpailun lauantaina 27.1.2018 klo 10 alkaen. Tapahtuma järjestetään ForPk lämpimällä treenihallilla, osoitteessa Puutarhakatu 7, Forssa.

Tuomarina toimii rallytokoharrastaja Leena Kappinen

Kisaluokkina ovat ALO-mölli, jossa koiraa saa palkata. Lisäksi mukana ALO, AVO ja VOI/MES – luokat, joissa noudatetaan virallisia rally-tokon kilpailusääntöjä. Joka luokasta palkitaan kolme parasta sekä jaetaan tuomarinpalkinto. Luokat kisataan seuraavassa järjestyksessä VOI/MES, AVO, ALO, ALO-mölli

Rajoitteet:
VOI/MES-luokassa annetaan virallisessa MES-luokassa startanneille/RTK3 koulutustunnuksen saaneille -5 pistettä tasoituksena. AVO luokassa eivät voi sijoittua RTK3/4 koulutustunnuksen saaneet. ALO luokassa eivät voi sijoittua RTK2-4 koulutustunnuksen saaneet. ALO-mölliluokassa eivät voi startata RTK1-4 koulutustunnuksen saaneet, luokka tarkoitettu kisaamista harjoitteleville/ALO-luokassa kisaaville. Jos haluat startata tasoasi alemmassa luokassa, saat arvostelun, mutta et voi sijoittua (pl. VOI/MES luokka jossa tasoitus käytössä ja ALO-mölli, joka tarkotettu niille joilla ei vielä ole koulutustunnusta).

Koirakkomäärä kisoissa on rajoitettu 50 koirakkoon.

Ilmoittautuminen vain ennakkoon ForPk jäsenet 20.12.-27.12 ei jäsenet 28.12-20.1. seuraavan lomakkeen kautta https://goo.gl/forms/Wmqy5Pl0GVmOVQsA2

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostitse vahvistuksen paikasta ja maksuohjeet.
Tiedustelut pinja.pirttila [ö] surffi.net

Hinnat
ForPk jäsenet 7€/ startti
Ei jäsenet 10 €/ startti

Noudatamme Kennelliiton rokotusmääräyksiä, joten rokotustodistukset mukaan. Hallilla on 5 € pissa/kakkasakko, eli ulkoiluta koirasi ennen hallille tuloa.
Halli on lämmin vähintään +10℃, keinonurmi pohja, wc.

Tapahtumassa myös buffetti.

Tervetuloa!