Rally-tokon alkeiskurssi alkaa 12.10.2017

12.10.2017

Rally-Tokon alkeiskurssilla käymme läpi alokasluokan liikkeitä, joiden avulla voit parantaa myös arjen tottelevaisuutta, sekä tutustumme rally-tokon sääntöihin

Kurssi sopii kaikenikäisille ja -rotuisille koirille ja ei vaadi aiempaa harrastustaustaa ohjaajalta. Toivottavaa olisi, että koira osaisi mennä istumaan ja maate käskystä ja ohjaaja osaa laskea kolmeen sekä erottaa vasemman ja oikean toisistaan. Toki näitäkin kaikkia treenataan ahkerasti kurssin aikana.

Käymme aluksi läpi ALO-luokan liikkeet erillisinä, yhdistäen kurssin loppupuolella vähitellen liikkeitä radoiksi koirakoiden tason mukaisesti.

Kouluttajina toimii rally-tokoharrastajat Pinja Pirttilä ja Tanja Iivanainen

Ajankohta: 12.10.-16.11. torstaisin klo 17.30-19.00 Palveluskoirien hallilla.
Kurssille otetaan 8 koirakkoa.

Kurssilaisista pyritään muodostamaan kurssin jälkeen vakioryhmä. Vakioryhmässä treeneeminen edellyttää ForPk jäsenyyttä ja voimassa olevaa hallimaksua.

Kurssin hinnat
20€ ForPk jäsenet, joilla hallimaksu maksettuna
35€ muut (myös ei jäsenet)

Maksuohjeet tulevat paikan vahvistuksen yhteydessä. Yhdistyksen tilinumero löytyy internet sivujen yhdistys sivulta.

Ilmoittautumiset Huom! 27.9 - 8.10.2017 belgauk@gmail.com
Ilmoittaumisen yhteyteen seuraavat tiedot: mille kurssille olet ilmoittautumassa, omistajan nimi, sähköposti ja puhelinnumero, koiran nimi, rotu ja ikä, onko rally-toko sinulle täysin vieras laji vai oletko tutustunut siihen jo jonkin verran aiemmin ja oletko ForPk jäsen.